Pages

Friday, August 24, 2012

Last few hours to jump in ....


Ma éjfélig jelentkezhettek a nyereményjátékra! A kép alatti linkre kattintva megtehetitek!


Egy személy többször is részt vehet a sorsoláson a következők szerint, írj egy kommentet a bejegyzés alá az alábbiakkal:

1. xy néven (nyilvánosan) követem a Chich ftom Thrift blogot. (+1 esély)
2. xy néven lájkoltam a facebookon a Chich from Thrift oldalát (+1 esély)
3. Kitettem a blogomba / oldalamra a nyereményjáték linkjét (link a blogodhoz) (+1 esély)
4. xy néven követlek Instaramon (@norcsikiss) (+1 esély)
5. xy néven közzétettem a facebookon a bejegyzést (legyen a megosztott link publikus, hogy ha nem vagyok az ismerősöd akkor is láthassam) (+1 esély)

A játék 2012. augusztus 24. péntekig tart!!

Tehát egy embernek öt esélye van a fenti nyereményre melyek a következők:
- Egy kis leopárdmintás szütyő (papírzsepi tárolásra például kiváló)
- Kutyusos kulcstartó (NICI)
-Egy pár Tweety-s fülbevaló (Aboriginal)
- Egy masnis hajcsat (H&M)
- Három darab illatmécses(IKEA)

Please, leave a feedback!

Keress meg Instagram-on is: @norcsikiss és nyomj egy lájkot a facebookon a Chick from thrift oldalra 

Please find me on Instagram too @norcsikis  and also like Chick from thrift on facebook


No comments:

Post a Comment