Pages

Saturday, September 15, 2012

Last night open air concert outfit

Három ruhadarabon változtatva megszületett a nappali outfitemből az esti koncert outfitem.

Chamged 3 peaces, and I hade my day to night outfit for the concert.

Többnyire a nappali szettemből táplálkoztam, összességében teljesen új szettet alakítottam estére. Amiben változtattam: délelőtt egy farmer anyagú leggings volt rajtam, ezt estére egy farmerre cseréltem. A kis cipőt lecseréltem a csizmára - a rendezvény megkövetelte (Deák Bill Gyula koncerten voltam) . A kardigánt lecseréltem egy olyan pulcsira aminek a nyaka olyan mint ha sál lenne, így a sálra nem volt szükség.

Mostly I used my day outfit to creat a total new outfit for the nigt. Douring the day I was wearing a pair of denim leggings, I've changed that for a pair of blue jeans. I've changed the little shoes for a pair of boots - the event made me to do this (it was a Deák Bill Gyula concert). Insted of the cardigan what I've worn douring the day, I've voted for this pulover with a huge turtle neck so I could left my scarf at home.

Bőrdzseki Leather jacket - 1500,- HUF thrifted (Oasis)
Pulóver / Pulover - 120,- HUF thrifted @Balatonkenese
Trikó Tank top - 800,- HUF Tally Weijl
Nadrág Pants - 2500,- HUF C&A 
Csizma / Boots - 1200,- thrifted @Ráckeresztúr
Táska / Bag - $25 NYC Chinatown 



Please, leave a feedback!


Keress meg Instagram-on is: @norcsikiss és nyomj egy lájkot a facebookon aChick from thrift oldalra

Please find me on Instagram too @norcsikis and also like Chick from thrift on facebook

No comments:

Post a Comment