Pages

Monday, September 10, 2012

Szerdán fodrász ....



Tudom most is nagyon hasonló a hajszerkezetem, de gondoltam megkérdezlek titeket. Annyi változtatással, hogy a géppel felnyírt rész az eredeti világosbarnás hajszínem lesz valószínűleg, a többi pedig az eddigi szőke :)

Vélemény?!

I konw my hair style is almost the same, but I was thinking If it's going to be okay for me. 
:) 

What's your opinion?!

Please, leave a feedback!


Keress meg Instagram-on is: @norcsikiss és nyomj egy lájkot a facebookon aChick from thrift oldalra

Please find me on Instagram too @norcsikis and also like Chick from thrift on facebook

6 comments:

  1. Nekem nagyon nagyon bejönnek ezek a hajak, kár hogy már nem vagyok elég merész hozzá... (kiöregedtem.. :D)
    Mi lenne, ha az eredeti barna helyett mondjuk egy nagyon sötét barnát választanál, vagyis ott majdnem feketére lenne festve, a többi meg maradna szöszi, valami jó világos, hamvas szőke? :P Vadabb és vagányabb lenne úgy sokkal. Nekem régen úgy volt, hogy legvilágosabb hamvasszőke az egész, két oldalt 9 millis, nem volt frufrum, hanem taréjba fel volt állítva az eleje, hátul picit hosszabb volt és a tarajom eleje, (ami a frufru lett volna) brutál lila volt, meg kék, meg pink meg narancs. Mármint nem egyszerre :D
    Nagyon vad volt és imádtam :P
    Vadíts be Te is valamit :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Előbb le lesz vágva, és utána lesz festve....úgyhogy még minden lehetséges :)

      Delete
  2. fotót! ;)

    bubi

    ReplyDelete
    Replies
    1. majd tőled is :)

      Delete
    2. Ja, akkor ez Zsancinak szólt :) tőlem meg majd úgy is jön a poszt :D

      Delete