Pages

Friday, October 12, 2012

Kabát és dzseki körkép @Campona Háda

Tegnap délelőtt a Campona-ban jártam, mivel volt egy kis időm, úgy döntöttem megnézem a Háda kabát és dzseki kínálatát. Igazából jóval több említésre méltó darabot láttam, mint a következő három, de ezek tetszettek a legjobban. Érdemes megemlíteni, hogy 2990,- HUF és 4490,- HUF között mozognak az árak. Ez függ a mérettél és hossztól körülbelül. 

Yesterday I had some spare time; I'd decided to check out the coats and jackets at Háda, Campona. The truth is I chose three pieces but there are so many others to choose. The price is between 2990,- HUF and 4490,- HUF, it's depend on the type of the coat or jacket. 



Ha van egy kis időtök és egy jobb kabátra, dzsekire vágytok, nézzetek be egy Hádába! Megéri! :)


Keress meg Instagram-on: @norcsikiss és nyomj egy like-ot a Chic ftom Thrift facebook oldalára. Ha bármilyen kérdésed van, akkor tedd fel a formspring-en.

Find me on Instagram-on @norcsikiss and like Chic from Thrift on facebook. If you've got any quastion thank ask me on formspring.



Ne feledjétek a NYEREMÉNYJÁTÉKOT, amelyre egészen a hónap végéig jelentkezhettek!

10 comments:

  1. A narancsdzseki szupi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az pont kicsi volt, de annyira tetszett a fazonja meg az egész, hogy kénytelen voltam lefotózni :D attól még h kicsi XDD

      Delete
  2. Sztem, pedig a narancs áll jól neked!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az, de kicsi ... szóval, hogyha venni akartam volna a pöttyöset vettem volna meg :D

      Delete
  3. I like this post so much: these pictures are so nicee!I adore the orange coat!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win 30$ gift voucher at Vivilli!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sure :) and thx, that orange is so cute, but small ... also I wanted to show what people can find in that thrift store :)

      Delete
  4. Nekem a 2. tetszik a legjobban! Ha dzsekit keresek magamnak, én is mindig először egy Hádába térek be! :)

    ReplyDelete
  5. Nekem is a narancs a kedvencem, csinos kis darab :-)

    ReplyDelete